Campbell River

28 juni 2022 - Campbell River, Canada

Vandaag is eigenlijk de laatste dag in de natuur. Morgen rijden we naar Victoria, daarna door naar Vancouver, en vervolgens gaan we nog naar Montreal, dus we gaan de stad in. Dat is natuurlijk ook erg leuk, na al die prachtige natuur, de kleine plaatsjes en de fraaie autowegen. Zin in.

Vanmorgen waren we in het Elk Falls Provincial Park. Een elk is een soort edelhert, maar dan veel groter. Het park is echter meer bekend door de fraaie waterval en de grote hangbrug die daar vlak bij is gemaakt.

Het weer was heerlijk, zo 22 graden. We hebben het hele park verkend en zijn over de brug geweest. Mooi gemaakt met goed uitzicht op de wterval.

Vervolgens naar het Miracle Beach Park, waarbij we op het strand hebben gelopen en de snel opkomende vloed zagen. Een enorm strand, met zand, keien en veel wrakhout. Het weer sloeg al wat om, het waaide behoorlijk hard en het werd steeds frisser.

We eten in de pub, vooraf oesters en daarna zalm en een curry-bowl. Heerlijk weer.