Laatste dag Spanje

12 september 2022 - Llanes, Spanje

Ons hotel ligt op een groot grondgebied, met weilanden, bossen en bergen. Na het ontbijt hebben we een wandeling gemaakt die leidde tot uitzich op zee. Het was een pittige klim. Vervolgens zijn we via een mooie binnenroute naar Llanes gereden, waar we eerst de haven en de havenhoofden bezochten. Die zijn hier door een schilder beschilderd en heten Los Cubos de la Memoria. Llanes heeft een prachtige oude, gezellige binnenstad met fraaie gebouwen. Het was vandaag bewolkt  maar de temperatuur was heerlijk, dus rond 2 uur zijn we toch nog weer even naar het strand gegaan.

Vanavond eten we hier voor het laatst. Morgen rijden we naar Frankrijk.

1. Zus:
    12 september 2022
    Zijn jullie aan de laatste dagen bezig zijn jullie niet dood moe wanneer komen jullie thuis nog een goede reis en tot ziens
  2. Gert-Jan:
    14 september 2022
    Dank voor alle beschrijvingen en foto's Ik voel bijna de weemoed van het weer huiswaarts "moeten" gaan. Ik zie het maar zo nieuwe avonturen liggen in het verschiet
  3. Anja:
    Graag gedaan! Het was een mooie reis.