Reacties
Reacties 1 - 22 van 22
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Zus | Hallo fijn dat je weer thuis ben op naar de volgende… | 19 sep. '22 |
| Gert-Jan | Nogmaals dank voor het mogen meebeleven van jullie… | 19 sep. '22 |
| Zus | Zijn jullie nog niet dood moe maar het is wel mooi… | 16 sep. '22 |
| Anja | Graag gedaan! Het was een mooie reis. | 14 sep. '22 |
| Gert-Jan | Dank voor alle beschrijvingen en foto's Ik voel… | 14 sep. '22 |
| Zus | Dat ziet er nou niet zo mooi uit donkere wolken nog… | 13 sep. '22 |
| Zus | Zijn jullie aan de laatste dagen bezig zijn jullie… | 12 sep. '22 |
| Marcel | Hey Anja en Dirk , mooie reis hoor die jullie maken… | 11 sep. '22 |
| Gert-Jan | Geen foto van zittend op de Enegelen stoel? | 7 sep. '22 |
| Zus | Hoi dirk en anja een mooi uitzicht en dat varkentje… | 5 sep. '22 |
| Esther | Ziet er weer op en top uit. Gelukkig de temperaturen… | 4 sep. '22 |
| Gert-Jan | Echt weer heerlijk met jullie zo mee te mogen reizen.… | 31 aug. '22 |
| Gert-Jan | In vogelvlucht jullie eerste week meebeleefd wat doen… | 30 aug. '22 |
| Gert-Jan | Chinon als jochie van 12 met ouders mee naar een heus… | 30 aug. '22 |
| Anja | Beste Sven, wij zijn vaak in Spanje geweest en ook… | 29 aug. '22 |
| Kathy | Anja & Dirk What specular trip, you are so lucky… | 28 aug. '22 |
| Marcel | Gaaf hoor 👌super mooi | 28 aug. '22 |
| Esther | Mooie plekken bezoeken jullie allemaal! | 27 aug. '22 |
| Marcel | Lekker genieten 😉 Gr jose en marcel | 23 aug. '22 |
| Kathy | What a beautiful home and view Enjoy!!! Kathy &… | 22 aug. '22 |
| Marcel | Ziet er mooi uit .leuk die markt.die zonnebloemen… | 22 aug. '22 |
| Esther | Ziet er relax uit. | 20 aug. '22 |

- Zus: Hallo fijn dat je weer thuis…
- Gert-Jan: Nogmaals dank voor het mogen…
- Zus: Zijn jullie nog niet dood…
- Anja: Graag gedaan! Het was een…
- Gert-Jan: Dank voor alle beschrijvingen…
Alle reacties »