Laatste stukje

31 mei 2019 - Narita, Japan

Over een paar uurtjes vliegen we terug naar Nederland. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Vrijwel steeds mooi weer, twee middagen regen.

Veel leuke ervaringen opgedaan. De afwisseling tussen zeer grote steden en plaatsjes op het platteland was precies goed. Alles is natuurlijk het echte Japan, maar buiten de stad is het nog net iets mooier en authentieker. We denken terug aan de baden en de yukata’s en de slippers. Maar er zijn veel leuke herinneringen.

Het eten, daar hebben we jullie van laten meegenieten.  Vrijwel alles was lekker. We hebben nergens last van gehad, maar met de hygiëne in Japan zit het sowieso goed.

Het reizen met de trein was prima. Feit blijft dat je steeds met je tas moet sjouwen, ook al zitten er wieltjes onder. Van de KLM mochten we (nog zonder bijbetalen) ieder 23 kilo meenemen. Op de heenweg hadden we samen 27 kilo. Gister bij de binnenlandse vlucht was dat ongeveer nog net zoveel. Niet veel kilo’s dus, maar om steeds mee op stap te zijn toch best zwaar.

We hadden de hele reis mobiele wifi bij ons. Erg prettig.

We sluiten hierbij ons verslag af. Dank voor jullie reacties; dat hield de moed er in als er ‘s avonds nog een stukje moest worden geschreven. We hebben nu wel een mooi reisverslag.

Tot snel!!

1. Bart:
    Was elke dag leuk!!!!
  2. Cees en Lies:
    31 mei 2019
    Superleuk om al jullie belevenissen steeds te volgen! Tot gauw!
  3. Zus:
    31 mei 2019
    Heel leuk dat we met jullie mee mochten reizen tor gauw wel thuis
  4. Coby:
    31 mei 2019
    We hebben met belangstelling jullie gevolgd. Goede vlucht en tot thuis!
  5. Nelleke:
    1 juni 2019
    Genoten van jullie beschrijvingen.
  6. Gert-Jan:
    1 juni 2019
    Anja & Dirk, dank dat ik "mee kon reizen" op deze fantastische trip. Geniet nog lang van de herinneringen en...drie keer is scheepsrecht zegt men dus wie weet...
  7. Thijs en Janny:
    2 juni 2019
    Ha Anja en Dirk, we zijn wat later aangeschoven maar hebben alles terug gelezen en wat een super mooie reis hebben jullie gemaakt. Dank voor het mee mogen beleven!