Vlucht naar Vancouver

13 juni 2022 - Harrison Hot Springs, Canada

Vandaag begint onze vakantie naar Canada.
Vanmorgen naar Schiphol, en met alle verhalen over de wachttijden daar, besluiten we er op tijd te zijn. We rijden langs vertrekhal 1, waar de vluchten binnen Europa vertrekken, en zien buiten een rij van 2 km wachtenden staan.

De intercontinentale vluchten gaan vanuit vertrekhal 2. Het verloopt voor ons allemaal zeer soepel. We waren thuis al ingecheckt. Eerst de koffer afgeven in de machine en daarna naar de (automatische) paspoortcontrole. Het liep goed door. Vervolgens naar de security en daar stond een lange rij. Maar ook hier was er een goed tempo zodat we er al met al 40 minuten over hebben gedaan.

De vlucht naar Vancouver komt 20 minuten later dan verwacht aan.
We halen de huurauto op en krijgen een splinternieuwe Toyota Camry.

We rijden van de airport naar Harrison Hot Springs voor ons eerste hotel  Na alle maaltijden in het vliegtuig hoeven we niet meer te eten. Nog even een klein wandelingetje naar Harrison Lake en vervolgens naar bed. Het was een lange dag.