Naar Clearwater

20 juni 2022 - Clearwater, Canada

We zullen vandaag de Rocky Mountains verlaten. We rijden nog wel even langs Mount Robson, de hoogste berg van de Rocky Mountains (3954 m)?

Onderweg stoppen we bij Jackman Flats Provincial Park. Prachtig plekje om te wandelen, waar we niet worden opgegeten door de beren maar door de muggen.

De temperatuur loopt inmiddels op tot 23 graden! In de bergen zien we het regenen.

De komende twee nachten slapen we in een splinternieuwe Best Western Plus. Een heerlijk ruime kamer met alles er op en eraan. Op de deur hangt een brief dat ivm Covid en personeelsgebrek de kamer niet elke dag zal worden schoongemaakt. Het maakt ons niet uit, er zijn genoeg handdoeken. Maar, ook hier een tekort aan personeel dus.

Vanavond heerlijk gegeten bij een restaurantje vlakbij. We moesten wel lang wachten, want het was superdruk. Prettig was dat de porties hier normaal waren. Meestal is de hoeveelheid eten in de restaurants hier zo groot dat mensen een doggy bag mee naar huis nemen met wat over is. Dat zie je in Nederland  eigenlijk nauwelijks.

Verder hebben we vandaag niet veel meer te melden. Het was een echte reisdag.

1. Esther:
    21 juni 2022
    Super mooi zeg!
    Zo kunnen we meegenieten😊😘
  2. Coby:
    21 juni 2022
    prachtige foto's wederom! Toch leuk dat je de beren (vanuit de auto) gezien hebt.
    Veel plezier nog.